Mobil Pohotovost – zkušenosti a recenze

I když Mobil Pohotovost začínala jako opravna mobilů, rychle se tato značka dostala do povědomí lidí, kteří shánější levný mobil z druhé ruky. Jaká Mobilní pohotovost je?

Moje osobní zkušenost s obchody Mobil pohotovost jsou velmi kladné a proto i tato recenze vyzní dobře. Jaké máte však zkušenosti s Mobil pohotovost vy? Podělte se v komentářích dole.

Potřeboval jsem rychle nějaký levný mobil „co volá“ pro matku a ukázalo se, že stařičká Nokie z Brněnské pobočky Mobilní pohotovosti za pár stovek posloužila skvěle. Jak je to však se smartphony a dražšími telefony?

Prodejna si velmi dbá na kvalitu vykupovaných telefonů, proto můžete nepoškrábané a velmi zachovalé kousky koupit za velmi příznivé ceny. Navíc se zbavujete rizika, které podstupujete na inzercích typu Aukro.cz a Bazos.cz. Mobil Pohotovost totiž na svoje mobily dává záruku 6 měsíců.

Kamarádka si u nich nedávno koupila iPhone 4s a jediné, co ji trochu mrzí je to, že se jí zdá, že baterka není zrovna ve 100% stavu. To je možná jediná věc, na kterou byste si měli u tohoto obchodu dát pozor. Starší chytré telefony totiž mohou i přes to, že vypadají a fungují skvěle, mít starší baterii.

Kromě použitých telefonů Mobil Pohotovost prodává i nové modely a samozřejmě vám i opravý váš rozbitý telefon. Nabídka příslušenoství je také dobrá. Mobilní pohotovost má prodejny Především ve velkých městech (Praha, Brno) a nabízí svoji nabídku i na stránkách mp.cz.

Pobošky Mobil pohotovost (mapa):

Praha 1 Na Poříčí 8
Praha 1 Spálená 37
Praha 2 Karlovo náměstí 16
Praha 5 Nádražní 116
Brno Náměstí Svobody 17
České Budějovice Pražská 24
Pardubice masarykovo náměstí 2799
Hradec Králové Chelčického 1054
Ostrava Zámecká 2
Liberec Fügnerova 7
Plzeň Písecká 1 (Centrum Olympia)
Olomouc Polská 1 (Galerie Šantovka)

Napište nám jaké máte zkušenosti s Mobil pohotovost. Ať už špatné nebo dobré a podělte se s námi v diskuzi.

Komentářů: 7

  1. Mobilní pohotovost Brno = katastrofa !!! Při opravě nefunkčního telefonu si vymyslí oxidaci a nepomůže vám ani záruka……. Dělají z lidí akorát debily. A pokud chcete prodat svůj mobil, tak tady taky ne. Měla jsem měsíc starou Nokii, frajer se na to podíval a řekl, že na to jsou drahý náhradní díly ?! Hlavně, že na netu slibujou hory doly…

  2. V mp.cz Spalena jsem koupil novy mobil,ktery mne ani nepredvedli,ze jej nebude rozbalovat.
    Baterie nevydrzi ani dve hidiny,pri reklamaci mne bylo zdeleno,ze mobil je v poradku a ze mobily nemeni a penize nevraci.Takze s novym mobilem budu sedet doma propojeny na nabijecce,ale pri prehravani filmu ani nabijecka nestaci dobijet.

  3. V prodejně Nádražní v Praze 5 jsem 9.8. 2018 zakoupil použitý Samsung Galaxy A5 pro syna odjíždějícího druhý den na delší zahraniční tábor. Po vložení SIM ji mobil nenačetl. V den odjezdu jsem absolvoval kolečko VODAFONE, kde jsem reklamoval SIM, neboť jsem si naivně myslel, že v MP prodávají vyzkoušené zboží. Samozřejmě SIM byla v pořádku. Takže zpět do MP a vyměnili za A3, A5 nebyl. Syn odjel na tábor a druhý den volal, že telefon nenabíjí. Dva šmejdy za dva dny. Po návratu reklamace a dozvěděl jsem se, že telefon musí jít na servis. Takže kromě toho, že syn byl na táboře bez spojení s domovem, si ještě počká na servis.

  4. Tuto firmu důrazně NEDOPORUČUJI!!!!
    Na pobočku jsme odnesli FUNKČNÍ telefon Nokie 8 s lehce poničeným displejem – jen asi 1 mm velká prasklinka, která neměla na funkci displeje vliv. Telefon byl téměř nový a tak jsme chtěli nechat displej vyměnit, aby se prasklina dále nešířila a telefon nepoškodila. Při první návštěvě pobočky nám bylo sděleno, že nám telefon na počkání neopraví, protože se musí objednat nový displej. Na naši otázku, kdy nový displej dorazí nám bylo odpovězeno, že určitě do týdne a že se nám ozvou až displej dorazi. Bohužel se po týdnu nikdo neozval. Nikdo se neozval ani po 2 týdnech. Nicméně ani po měsíci jsme neobdrželi žádnou informaci o naší objednávce displeje. Teprve po dalších asi 14 dnech téměř denního dotazování přes e-mail a po telefonu, displej dorazil. Telefon jsme tedy na pobočku odnesli a bylo nám řečeno, že oprava bude trvat asi 2hodiny a že nám pošlou SMS až bude telefon hotový. Ozvali se už po hodině a půl. Bohužel nám bylo řečeno, že si tam telefon musí nechat, že musí přijít jiný technik, který displej vymění a že to bude do druhého dne a že nám opět dají vědět SMSkou. Na telefon jsme nakonec čekali téměř 3 dny a zaplatili nehorázné peníze (3200 Kč). Po příjezdu domů přítel zjistil, že při stisknutí displeje na hraně telefonu se přes displej objeví bílá skvrna a že se mu do telefonu zachytávají vousy – displej tedy nebyl dobře nasazen. Hned druhý den jsme jeli opravu telefonu reklamovat. Na přepážce telefon zkontrolovali, asi na 10 minut si ho odnesli do “ zákulisí“ a vrátili se s tím, že tohle ještě neviděli a že to bude chtít vyměnit displej za nový, ale že to také může být závada telefonu. Na naši odpověď, že do opravy jsme jim dávali telefon, který byl téměř nový a bez závady se slečna za přepážkou tvářila dosti dotčeně a nepříjemně. Bylo nám opět sděleno, že telefon bude za 2 hodiny opravený. Po téměř 3 hodinách jsme si telefon vyzvedli. Bylo nám řečeno, že nový displej nedávali – jen sundali stávající, telefon vyčistili a displej zase nasadili. Vše vypadalo zdánlivě v pořádku. Další problém se objevil asi po 14 dnech, kdy ve tmě bylo zřetelně vidět, že telefon svítí po obvodu telefonu pod displejem. Displej byl tedy OPĚT špatně nasazen – rozlepoval se a odchlipoval. Následovala další cesta na pobočku, kde nám bylo řečeno, že se na to reklamace nevztahuje a že je to naše chyba, protože nám telefon určitě musel spadnout na zem. Na dotaz, zda by šel displej tedy za poplatek přilepit nám bylo sděleno, že lepení se dělá jen s novým displejem a že bychom si to museli zaplatit. To ani nemluvím o tom, že personál se chová arogantně, dělá z Vás blbce a tváří se, že je Vaše přítomnost hrozně obtěžuje. Podotýkáme, že kvůli každé návštěvě tohoto „podniku“ jsme absolvovali cestu téměř 30 km tam a zase 30 km zpět. Nevím, proč firma zaměstnává nekvalifikované lidi, kteří svou práci neodvádí dobře a ještě jsou nepříjemní. Jen pořádáte lidí o čas a peníze.
    Mimochodem na opravu telefonu nakonec stačila kapka vteřinového lepidla a funguje skvěle.

  5. Do tohoto servisu jsem odnesl funkční telefon Huawei P9 lite s prasklou obrazovkou. V prodejně mi řekli že není problém display opravit a ať se vrátím za hodinu. Po návratu jsem nestačil zírat, když mi vrátili telefon na dobro rozkouskovaný, ale ještě po mě chtěli 200,- za „práci technika“. Přitom mě na takovouto možnost nikdo předem neupozornil. Šílenost.

  6. Velmi špatná zkušenost s výkupem telefonu. Po vyplnění formuláře na jejich stránkách si měl pro telefon přijet kurýr. Několikrát jsem urgoval u MP, ale bez odpovědi. Po takové zkušenosti jsem s nimi už nechtěl nic mít. Bohužel v rámci akce Samsungu – bonus při prodeji staré telefonu, kde výkup pro Samsung zajišťuje MP… Telefon byl naceněn. Pak mi ale psali, že kryt je více poškrábaný a nabídli mi nižší cenu. Kryt samozřejmě poškrábaný nebyl. Moc dobře vědí, že prodávající přistoupí na nižší výkupní cenu, aby nepřišel o bonus. Tak snad už se s nimi nikdy více nepotkám.

  7. POZOR !!!! Při oprávněné reklamaci se na vás vykašlou a ještě z vás zkouší dělat pitomce !!!
    Koupil jsem od nich použitý telefon Samsung Galaxy Z Fold 3. Telefon do nedávna fungoval bezvadně, ale bohužel na návštěvě u přátel se manželce z ničeho nic po otevření telefonu objevil v ohybu vnitřního displeje černý pruh. Levá strana displeje přestala reagovat na dotyk. Po podrobném prohlédnutí ohybu displeje jsem objevil prasklinky, které zapříčinily defekt tohoto displeje. Byli jsme velmi nemile překvapeni a zklamáni. Telefon manželka používala ani ne 3 měsíce. Nicméně jsem si začal shánět informace o tomto typu telefonu a na oficiálních stránkách , zabývajícími se aktualitami a problematikou telefonů Samsung, jsem se dozvěděl, že právě tyto modely telefonů na tento defekt vnitřního displeje trpí. Je tam spoustu zkušeností od zákazníků s přesně definovaným problémem praskání displeje. Vše doprovázeno i fotodokumentacemi. Je tedy zřejmé, že se jedná o výrobní vadu kvality provedení tohoto displeje.
    27.2.2023 jsem tedy přišel telefon reklamovat na pobočku v obchodním centru Černý Most v Praze. S obsluhou jsme tento problém řešili a dokonce se mnou souhlasil, že skutečně se u těchto telefonů toto po nějakém čase děje. Vyřídil tedy se mnou reklamaci přístroje.
    Bohužel mi po pár dnech z reklamačního oddělení přišla nepříznivá zpráva se zamítnutím této reklamace z důvodu mechanického poškození displeje uživatelem. To mě skutečně nadzvedlo ze židle. Na telefon jsme celou dobu dávali pozor. Tento problém se objevil při otevření telefonu. Telefon mě stál 20 000 Kč, což není vůbec zanedbatelná částka a mou z mého pohledu opodstatněnou reklamaci, založenou na doložitelných zkušenostech, prostě jednoduše smetli ze stolu. Poprosil jsem tedy i paní vedoucí zákaznického centra Magdalénu Ludvíkovou o sounáležitost a přehodnocení mé reklamace, ale ta mi v podstatě přetlumočila informace z reklamačního oddělení. Je totiž zřejmé, že oprava by vyšla na cca 10 000 Kč až 15 000 Kč. Tak „Mobil Pohotovost“ zvolili ověřenou metodu, že zákazník si za závadu může sám. Není to férová firma. V momentě drahé reklamace se k vám otočí zády. Já dám podnět na Českou obchodní inspekci, znalecký posudek a když budu muset, budu se bránit soudní cestou přes mého právníka.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *